Acerca de

Bli med!
Hyttestyret
Studenterhyttas styre har det øverste ansvaret for drift og vedlikehold av hytta. Som en del av styret til Studenterhytta vil du bli med i en god gjeng på 10 personer som sammen drifter hytta. Hvert hyttestyremedlem har sitt eget ansvarsområde, man har også noen felles ansvarsområder som gjelder alle i styret: ukentlige/biukentlige styremøter, rundt tre vakter på hytta i måneden, lage god stemning. Er du en person som har lyst til å bidra litt mer til hytta og som har lyst på litt mer ansvar så er styret noe for deg! I tillegg til vervene som lyses ut, består styret også av følgende stillinger: Hytteskjef, Visehytteskjef, Kasserer, Kommunikasjonsansvarlig, Eventskjef, Bookingsjef, Kjøkkensjef og Bar- og Badstueoppmann. Ingen av vervene krever noen forkunnskaper, kun lærevillighet!
Huk av for aktuelle stillinger i søknadsskjema her.
LEDIGE STYREVERV VÅREN 2023:
Kommunikasjonssjef /
PR-sjef
Kommunikasjonssjefen sitter i hyttestyret og er ansvarlig for all promotering og profilering av Studenterhytta. Stillingen krever ingen forkunnskaper, kun lærevillighet - og er sykt morsomt! Her styrer man hyttas sosiale medier og nettsiden!
Sosialansvarlig
Som sosialansvarlig leder man studenterhyttas arrangementgruppe! Arrangementgruppen arrangerer sosiale eventer for de interne på studenterhytta, og jobber for et trivelig og sosialt miljø blant hyttas frivillige. Arrangementene kan være alt fra pizzakveld på hytta, til pubcrawl i byen, juleverksted eller temafest. Man sitter også i styret, hvor det foregår mye annet sosialt og hvor vi har mange koselige tradisjoner.
Kjøkkensjef
Med rollen som kjøkkensjef har du det høyeste ansvaret på kjøkkenet, over kokkegruppen og soushefene. Du har som regel et par skift i løpet av måneden. I tillegg sitter du i styret, hvor du representerer resten av kjøkkengruppen, og har mulighet til å komme med ønsker og innspill til hytta. Når det trengs har du også møte med resten av soushefene hvor dere planlegger hva som skal serveres på hytta. Alt er opp til dere!
Hyttesjef
Som Hyttesjef har du hovedansvaret for at driften på Studenterhytta skal gå rundt. Dette spesielt ved å lede de ukentlige styremøtene, delegere oppgaver, og ha hovedkommunikasjon med våres samarbeidspartnere. I tillegg har Hyttesjefen ansvar for å følge opp styremedlemmene, både ved å passe på at arbeidsoppgaver blir gjort og å forsikre seg om at alle har det bra. Styret inkluderer også en Visehyttesjef som vil hjelpe til der Hyttesjefen trenger det. Med dette vervet vil du få en helt spesiell erfaring som leder av en frivillig organisasjon, og samtidig blir du en del av en sosial gjeng. Dermed passer vervet for deg som er sosial, strukturert og ikke redd for å ta plass!
Hyttekasserer / Økonomisjef
KASSERER
Som kasserer har du hovedansvaret for at regnskapet til Studenterhytta føres på en god og oversiktlig mate. Du vil få verdifull
erfaring innen bedriftsøkonomi, og all
nødvendig opplæring. Det er derfor ikke
nødvendig med forkunnskaper, så lenge du
har et ønske om å lære.
Rollen som kasserer er en givende rolle som
gir full oversikt over hva som skjer på hytta,
og passer for deg som unsker å bidra i
essensielle deler av driften av
Studenterhytta, for et godt tilbud til
studentene i Trondheim.
ØKONOMIANSVARLIG
Hyttas økonomiansvarlig jobber med de
fleste av prosjektene til hytta, som
reparasjoner og forbedringer av maskiner,
anlegg og bygget. Jobben involverer tett
samarbeid med de forskjellige gruppene i
hytta om behov og ønsker. I jobben inngår
ofte det å estimere kostnader og finne
finansiering.
En viktig del av jobben er å lage Hyttas
budsjetter slik at hytta har planer og
gjennomføringsevne for å bli enda bedre
hvert år som går.
Som økonomiansvarlig er man i stor grad
med på å bestemme hvordan hytta skal se
ut og hvilke fasiliteter den kan tillby. En
særdeles viktig rolle for Hytta og alle dens
besøkende og bidragsytere.
Bookingansvarlig
Som bookingsjef i Studenterhytta blir man ansvarlig for å ta imot forespørsler fra linjeforeninger og NTNUI-grupper som ønsker å leie hytta. I tillegg har man ansvar for å fakturere for utleie i etterkant av arrangementene, noe som er veldig lærerikt! Det er et verv med tydelige arbeidsoppgaver, noe som gjør det lett å forholde seg til. Det passer for deg som er glad i struktur og organisering, pluss å snakke med mange mennesker! Du blir ekstremt rutta på mail <3