top of page

LES FØR DU FYLLER UT UTLEIESKJEMA!

 

Når er det mulig å leie Studenterhytta?

-Det er ikke mulig å leie hytta mer dette semesteret!!

- Perioden man kan leie Studenterhytta er: Høstsemesteret: fra slutten av august til andre uka i november og vårsemesteret: fra midten av januar til slutten av april. Dette er fordi hytta er stengt under eksamensperioden. 

- Det er ikke mulig å leie hytta på lørdager og søndager, fordi da har vi helgeåpent. Vi foretrekker utleie på torsdag og fredag.

- Man kan maks leie hytta 1 natt. Man avtaler med ansvarlig fra hytta når man ønsker å ankomme hytta på arrangementdagen, men helst ikke alt for tidlig siden de frivillige kan ha skole på dagtid torsdag og fredag. Å komme rundt klokka 16 er passende. Hvis man overnatter må hytta være vasket før klokka 11.30 dagen etterpå. 

​

Hvem får leie?

- Man bør booke hytta semesteret i forveien, da det fort fyller seg opp. 

- Dersom det er flere som ønsker samme dato, prioriterer vi NTNUI-grupper ovenfor andre booking-henvendelser. 

- Når man sender inn en booking-henvendelse er det ikke garantert at man får leie Studenterhytta siden det er flere som ønsker å leie enn vi har kapasitet til dessverre. 

​

Vår kapasitet på diverse:

- Makskapasiteten vår er på 150 stk, maks 50 personer kan overnatte og maks 150 personer kan spise middag på hytta 

Info om pris:

- Det koster 50 kr per pers for NTNUI grupper og 100 kr per pers for alle andre, f.eks. linjeforeninger å leie Studenterhytta. Hvis man er en liten gruppe som skal leie, må man likevel betale minstepris som tilsvarer leie for 45 personer. 

- Det koster 100 kr per pers å overnatte for NTNUI grupper og 110 kr per pers for alle andre. Frokost er inkludert i denne prisen. 

- Stamp: 2500 kr

- Vedfyrt badestue: 750 kr

- Elektrisk badestue: gratis (den er liten, så anbefaler derfor å ta den vedfyrte badestuen i tillegg) 

- Etter fest pleier utleier å vaske hytta selv, men vi kan gjøre det for 3000 kr. 

​

Info om mat:

- Middag på arrangementer bestilles normalt gjennom Sit Catering, fordi vi har et samarbeid med dem. 2 uker før arrangementet må man si hva slags retter man ønsker, antall porsjoner, samt komme med en allergenliste + info om noen er vegetarianere/veganere. Man kan ønske seg andre retter, men det er ikke garantert at Sit kan lage det. Videre er det mulig å ordne med catering selv, men da må utleier selv fikse bestilling og transport opp til hytta. Utleier har ikke lov til å bruke kjøkkenet på hytta. Medbrakt mat er heller ikke greit å spise på hyttas område. Medbrakt alkohol er det nulltoleranse for. Menyen til Sit med pris finner du her.

​

Hyttevakter og edruansvarlig:

- Når man leier Studenterhytta skal man ha noe som kalles hyttevakter på arrangementet. Dette er personer som skal gjøre «jobben» under arrangementet. Det skal være mellom 4-8 hyttevakter (varierer ut i fra størrelsen på arrangementet). Hyttevaktene dekker bord, rydder av, tar oppvask osv. Hyttevaktene kan være hvem som helst og det er leietakers ansvar å skaffe det. Det er gjerne noen fra en annen linjeforening eller NTNUI gruppe som er det. Videre skal man ha edruansvarlig (mellom 1-2) som skal være edru under hele arrangementet og denne personen skal være fra samme gruppe som de som leier ut, altså ha god kjennskap til de som deltar på arrangementet. 

​

Vektere:

- Ved større arrangementer er det man i hovedsak nødt til å ha vektere på arrangementet, noe som medfører en ekstra kostnad på leien, dette vil bli avklart på forhånd.

43632518-3D57-460C-B912-31D836B51CC7.jpeg

UTLEIE KONTAKTSKJEMA

Takk for henvendelsen!

bottom of page