LES FØR DU FYLLER UT UTLEIESKJEMA!

 

Når er det mulig å leie Studenterhytta?

-Det er ikke mulig å leie hytta mer dette semesteret!!

- Perioden man kan leie Studenterhytta er: Høstsemesteret: fra slutten av august til andre uka i november og vårsemesteret: fra midten av januar til slutten av april. Dette er fordi hytta er stengt under eksamensperioden. 

- Det er ikke mulig å leie hytta på lørdager og søndager, fordi da har vi helgeåpent. Vi foretrekker utleie på torsdag og fredag.

- Man kan maks leie hytta 1 natt. Man avtaler med ansvarlig fra hytta når man ønsker å ankomme hytta på arrangementdagen, men helst ikke alt for tidlig siden de frivillige kan ha skole på dagtid torsdag og fredag. Å komme rundt klokka 16 er passende. Hvis man overnatter må hytta være vasket før klokka 11.30 dagen etterpå. 

Hvem får leie?

- Man bør booke hytta semesteret i forveien, da det fort fyller seg opp. 

- Dersom det er flere som ønsker samme dato, prioriterer vi NTNUI-grupper ovenfor andre booking-henvendelser. 

- Når man sender inn en booking-henvendelse er det ikke garantert at man får leie Studenterhytta siden det er flere som ønsker å leie enn vi har kapasitet til dessverre. 

Vår kapasitet på diverse:

- Makskapasiteten vår er på 150 stk, maks 50 personer kan overnatte og maks 150 personer kan spise middag på hytta 

Info om pris:

- Det koster 50 kr per pers for NTNUI grupper og 100 kr per pers for alle andre, f.eks. linjeforeninger å leie Studenterhytta. Hvis man er en liten gruppe som skal leie, må man likevel betale minstepris som tilsvarer leie for 45 personer. 

- Det koster 100 kr per pers å overnatte for NTNUI grupper og 110 kr per pers for alle andre. Frokost er inkludert i denne prisen. 

- Stamp: 2500 kr

- Vedfyrt badestue: 750 kr

- Elektrisk badestue: gratis (den er liten, så anbefaler derfor å ta den vedfyrte badestuen i tillegg) 

- Etter fest pleier utleier å vaske hytta selv, men vi kan gjøre det for 3000 kr. 

Info om mat:

- Middag på arrangementer bestilles normalt gjennom Sit Catering, fordi vi har et samarbeid med dem. 2 uker før arrangementet må man si hva slags retter man ønsker, antall porsjoner, samt komme med en allergenliste + info om noen er vegetarianere/veganere. Man kan ønske seg andre retter, men det er ikke garantert at Sit kan lage det. Videre er det mulig å ordne med catering selv, men da må utleier selv fikse bestilling og transport opp til hytta. Utleier har ikke lov til å bruke kjøkkenet på hytta. Medbrakt mat er heller ikke greit å spise på hyttas område. Medbrakt alkohol er det nulltoleranse for. Menyen til Sit med pris finner du her.

Hyttevakter og edruansvarlig:

- Når man leier Studenterhytta skal man ha noe som kalles hyttevakter på arrangementet. Dette er personer som skal gjøre «jobben» under arrangementet. Det skal være mellom 4-8 hyttevakter (varierer ut i fra størrelsen på arrangementet). Hyttevaktene dekker bord, rydder av, tar oppvask osv. Hyttevaktene kan være hvem som helst og det er leietakers ansvar å skaffe det. Det er gjerne noen fra en annen linjeforening eller NTNUI gruppe som er det. Videre skal man ha edruansvarlig (mellom 1-2) som skal være edru under hele arrangementet og denne personen skal være fra samme gruppe som de som leier ut, altså ha god kjennskap til de som deltar på arrangementet. 

Vektere:

- Ved større arrangementer er det man i hovedsak nødt til å ha vektere på arrangementet, noe som medfører en ekstra kostnad på leien, dette vil bli avklart på forhånd.

43632518-3D57-460C-B912-31D836B51CC7.jpeg

UTLEIE KONTAKTSKJEMA

Takk for henvendelsen!